popis
popis Zatvoriť

PR Veľká cyklistická mapa Dolné Rakúsko

Máte pred sebou víkend či predlžený víkend a neviete kam vziať rodinku, priateľku, kamošov? Príďte k nám do Dolného Rakúska a objavte radovánky na bicykli spojené s množstvom iných zážitkov. Čo všetko vám ponúkneme? Všetko nájdete v našej novej veľkej cyklistickej mape Dolného Rakúska, ktorú sme pre vás pripravili aj v slovenčine.

Mapu bezplatne získate cez objednávkový formulár na našej webovej stránke
Keď ju otvoríte, zbadáte veľmi hustú sieť cyklochodníkov a zostanete bezradní, kam ísť, kde sa ubytovať, ako naplánovať trasy. Skúste ju otočiť a zistíte, že máte všetko pekne pripravené.

Päť tematických okruhov

Rieka a autobus pre rodiny, pútnikov a priateľov prírody - ponúka rozmanité údolie Traisental

Voda a kultúra - mierne stúpania, mnoho pozoruhodností pri Dunaji s množstvom kulinárskych zážitkov.

Šport a wellness - Viedenské Alpy ponúkajú pre športových milovníkov prírody a wellnessu dobrodružstvo na dvoch kolesách

Réva a pôžitok - pre pôžitkárov a objaviteľov dobrého vínka v regióne Weinviertel

Zábava v prírode - objavovanie rôznorodých krajín v nedotknutom regióne Waldviertel.

Každý okruh môžete spoznať na troch trasách rôznej dĺžky a náročnosti, nechýba tip na prenocovanie vrátane ceny ubytovania a kontaktu. Na svoje si prídu všetci, športovo založení cyklisti, rodinky s detičkami, či labužníci, ktorí sa radi túlajú od krčmičky ku krčmičke na bicykli.

Mapa sa pochváli aj tým, že cez Dolné Rakúsko prechádzajú diaľkové aj medzinárodné trasy:

Eurovelo 6, Dunajská cyklistická cesta - dlhá 272 km - je vhodná aj na putovanie s neistým denným cieľom. Kam prídete, tam sa o vás postaráme. Určite nezostanete ani hladní, ani smädní a aj hlavu bude kde zložiť. Je výborná pre rodinky s deťmi. Prevýšenie je minimálne a zábavy po ceste neúrekom.

Traisentalská cyklotrasa - 111 km dlhá - ubytujte sa v Traisene a skúste oba smery - najprv cez vinice a St. Polten do Traismaueru a na druhý deň do pútnického Mariazellu, zdoláte aj nejaký kopec.

Eurovelo 9 - spojnica z Ostsee až na Jadran pretína Dolné Rakúsko v dĺžke 212 km - naprieč najrozmanitejšou krajinou, ponúka aj relax v slnečnej oblasti Thermenregionu. Tu sa určite oplatí nechať sa jeden deň rozmaznávať v teplej vode.

Cyklotrasa Kampa - Dyje - Morava - v dĺžke 427 km vám ponúkne vínnu krajinu, NP Thayatal, hrady, zámky, zrúcaniny. Vedie zvlneným terénom, potrebujete aj trochu kondičky.

Cyklotrasa Triesling - Golsental - môžete ju zdolať za jeden deň, meria 62 km, vedie popri riekach Triesling a Golsen.

Cyklotrasa Piestingtal - na 38 km si užijete idylické tiché miesta a budete mať chuť zobrať do ruky paletu a štetec a zvečniť tieto pôvabné miesta.

Mapa je bohatá na množstvo webových stránok spomínaných lokalít. Ak nie sú v slovenčine, tak pomôže Google Translate.

Tak neváhajte, objednajte si našu novú cyklomapu a príďte spoznať Dolné Rakúsko na bicykli. Neoľutujete!