Obchádzka na cyklochodníkoch v Rakúsku

16.06.18
V neďalekom Rakúsku, za mostom Slobody (Devínska Nová Ves), sa momentálne stretneme s uzávermi a obchádzkami na cyklochodníkoch Donauradweg a Marchfeldkanal Radweg. Odklon turistických trás a cyklotrás je v úseku od Schönau po Hainburg. Chodníky, ktoré sú ovplyvnené konštrukčnými opatreniami, sú zablokované na začiatku alebo na vhodnej križovatke, označené žltou tabuľkou s textom Umleitung (slov. obchádzka) a označením obchádzanej cyklostrasy.

Marchfeldkanal Radweg

Obchádzka začína za Schlosshofom pri usadlosti Niederweiden a pokračuje v úseku od obce Engelhartstetten po Haringsee.

Donauradweg číslo 6

Pred dedinkou Stopfenreuth sa prechádza na cestnú komunikaciou do Eckartsau, za zámkom následuje šotolina medzi poliami do Orth an der Donau. Od Schönau uzávera končí. Aj v prípade jazdy do Hainburgu sa vyhýba stavenisku a pred vstupom do Stopfenreuth značenie usmerňuje pokračovanie cestnou komunikáciou na most (tak isto aj pri návrate). Vyhliadka Au-Terrasse pri Dunaji vyzerá, že je prístupná.

Systém priehrady Marchfeldschutzdamm bol budovaný koncom 19. a začiatkom 20. storočia. Slúži pre potreby protipovodňovej ochrany obyvateľov Viedne a približne 30 000 občanov v 12 obciach Dolného Rakúska. Po záplavách z júna 2013 je nutné zrekonštruovať Marchfeldschutzdamm, priehradu Schönauer, ako aj Rußbachdamm. Okrem toho sa bude pracovať aj na zariadeniach pri Hainburgu a Wolfsthale. Stavba začala začiatkom októbra 2017 a očakáva sa, že bude trvať do konca roka 2020.

Viac informácií o cyklistických trasách + MAPA sú stiahnuteľné tu, Tourist Board, T +43 2713 30060-60, urlaub@donau.com.

Všeobecné informácie o projekte opráv sú na tejto adrese informačnej brožúrky, ako aj na internetovej stránke viadonau.

Zdroj

Mapa

Správa Obchádzka na cyklochodníkoch v Rakúsku V neďalekom Rakúsku, za mostom Slobody (Devínska Nová Ves), sa momentálne stretneme s uzávermi a obchádzkami na cyklochodníkoch Donauradweg a … » celý článok 16/06/18 Roman Matkovčík Správy
Cyklotúra Gänserndorf – Devínska Nová Ves Moje spoznávanie kraja na druhom brehu Moravy za Cyklomostom Slobody opäť raz pokračovalo v okolí Gänserndorfu. Čo nás sem priťahuje? Je to hlavne železničné múzeum. Ďalej znova vinice, ropné a plynové vrty, hrad. Potom “akási” rotunda na kopci a prejazd Moravským poľom (Marchfeld) popri zavlažovacom kanáli. 26/04/18 Roman Matkovčík Svet
Túra Potulky okolo Bialky Vydáme sa krajom hranice medzi Podhalím (pl. Podhale) a Zamagurím.(pl. Zamagurze). Putovanie rozdelíme na dva letné dni. Nakukneme do okolia Bukowiny Tatrzańskej. Pre niekoho budú prekvapením slovenské nápisy. Čerešničkou sa stane mlyn či zachovalé drevenice a zoskupenie takmer 60-tich pastierskych kolíb. Budeme si vychutnávať pohľady na Tatry od zamagurskej obce Repiská (Rzepiska) nad Jurgovom (Jurgów). 16/01/18 Roman Matkovčík Vysoké a Belianske Tatry, Spišská Magura, +

Cyklotúra Cyklochodník Trstená – Suchá Hora a späť s deťmi Jednou z novších cyklotrás na Slovensku je v regióne Oravy cyklochodník vedúci z Trstenej k poľským hraniciam. Po tom, ako sme pomerne dobre … » celý článok 15/11/18 Jana Bílešová Skorušinské vrchy
MTB Z Bratislavy do Senice cez Malé Karpaty Už jen pár dní bude trvat, než se z naší tříčlenné rodiny stane čtyřčlenná a vím, že tento rok už se na kole nepodívám dál než do práce. Takže si beru na konci srpna celodenní pondělní volno a přemýšlím, kam vyjet. Přestože jsem si po horských výletech říkal, že Vysočina by stačila, už dlouho mě lákaly Malé Karpaty. Našel jsem vhodné vlaky, vhodnou trasu a krátce po šesté už stál na brněnském nádraží. Mám rád ten pocit, kdy ostatní jdou do práce a mně čeká den v přírodě za parádního počasí. Do mraveniště na hlavním brněnském nádraží se vrátím až pozdě večer. 08/11/18 Zdenek Meitner Malé Karpaty, Záhorie
Túra Náučné chodníky NP Poloniny – minisprievodca 2 Náučné chodníky na území Bukovských vrchov nám umožňujú navštíviť lokality, kam nevedie značkovaný turistický chodník. Ponúkajú možnosť vystúpiť na ďalšie vrcholy, pozrieť si vzácne prírodné rezervácie a spoznať dejiny výnimočného územia. Bohužiaľ, sú turistami zriedkavo navštevované. Možno preto, že nie všetci o nich vedia. V druhej časti predstavujem náučné chodníky južnej časti Bukovských vrchov. 02/11/18 Beata Okulińska Zaujímavosti