PR Aplikácia, ktorá vás prinúti sadnúť na bicykel

Tohtoročná cyklosezóna je v plnom prúde a cyklisti sa môžu tešiť na ďalší ročník súťaže Všetci na bajk, ktorá práve odštartovala. Po dvoch ročníkoch súťaže, súťaž pokračuje aj toto leto. Táto neobvyklá súťaž ovládaná pomocou aplikácie, motivuje športovať a spoznávať zaujímavé miesta – využívať svoj voľný čas zážitkovo. Usilovných cyklistov na konci leta odmení bicyklami a inými lákavými cenami.

Letná súťaž spája bicyklovanie s poznávaním zaujímavých miest a je ovládaná pomocou aplikácie. Aplikácia na Androidy aj Iphony obsahuje zaujímavé miesta pre cyklistov. Čakajú vás pekné vyhliadky, rozhľadne, hrady, kaštiele či technické pamiatky na západnom Slovensku. Po Bratislavskom a Trnavskom kraji, totiž pribudol tento rok aj Trenčiansky a Nitriansky kraj. Spoznať sa tak dá viac ako 700 miest, ktoré môžete začať objavovať.

Známe aj menej známe miesta

V aplikácii určite nechýbajú známe miesta pre cyklistov ako Čachtický hrad, drevený most v Kolárove, či Biely Kríž nad Bratislavou. Ale vedeli ste napríklad, kde sa nachádza rozhľadňa Tlstá hora alebo kde u nás nájdete Šikmú vežu? Pomocou aplikácie objavíte pekné miesta, cyklotrasy, vyhliadky, užitočné lokálne servisy či bufety, ktoré stoja za to. A preto sa oplatí sadnúť na bicykel.

Súťaž pre každého

Súťaž je určená pre jednotlivcov ako aj rodiny s deťmi. Cieľom súťaže je jednoducho bicyklovať, navštevovať zaujímavé miesta a zbierať za ne body. Ak ste sa rozhodli do súťaže zapojiť, je potrebná registrácia a uhradenie štartovného. Súťažiaci tak získajú štartovací balíček s hodnotnými predmetmi a darčekmi. Potom už príde na rad zábava, bicyklovanie a zbieranie bodov. Aplikácia však funguje aj na úplne bezplatnej báze, slúžiac ako inšpirácia na letné cyklovýlety.

Súťaž končí až 16. 9. 2018. Ceny budú odovzdané na septembrovom celodennom cyklo podujatí Na bajku do mesta, ktoré sa uskutoční v Bratislave 22. 9. 2018. Na spoznávanie a bajkovanie tak máte celé leto.

Viac informácii nájdete na www.vsetcinabajk.sk alebo na facebooku.

Link na stiahnutie aplikácie z Google Play a Apple Store.