Vriace fórum

Diskusná téma z podhorian do zirian na biku

ahoj chcel by som absolvovat cyklookruh nitra- drazovce- podhorany zirany - stitare-nitra, prosim vas siel niekto tento okruh a vedel by mi poradit ze ako sa z podhorian cez les dá dostat do zirian a ci to zvladnem aj na trekovom biku..dakujem

Columbia

Velmi pekne dakujem za podrobné informácie a hned ako mi praca a pocasie dovolia tak si to prejdem a poslem spätnú väzbu.

Fujas

no drazovce- meskov vrch je riadna makacka to je uz kopec ale z drazoviec do podhorian je pekna trasa tiez neznacena odbocuje sa kusok pred kostolikom malo ludi ju pozna a vyjdes nou na mechenických viniciach hore

Cyro

Alebo z Podhorán porát na hrebeň po modrej na "Trojchotár",tam ale treba trekový cajgel tlačiť, a z trojchotára je to už len kúsek do Sella pod Žibricú. Ztaďálto ide krásna klukatá lesná asfaltka až do Štitár - na trekový bajk jak stvorená... V Podhoranoch tá modrá začína na smerovníku pod viaduktom a ďál vede takou zarastenou cestou vella najakého múra, potom víde na lúky a polia a nakonec do lesa. Na začátku lesa je aj smerovník... Kukni si to toť na hikingu v turistickej mape...

Keď už sa teda motáme okolo Nitry - vóbec to neni také komplikuvané: Z Drážovéc normálne po turistickej značke na Pliešku a Meškov vrch, odťál po žltej do Podhorán, a tam len treba pozorne sleduvať značení - žltá značka smer na rázcestí "Pod dlhú skalú" a odťál po červenej do Žirán. Zvlánneš to aj trekovom cajgli, akurát ho na volakerých místách budeš trochu tískať... Velice rád poskytnem aj ďalšé informácie až by volado sťeu...

Fujas

alebo si jednoducho pozri tuto stranku lvu.nlcsk.org/LC/ ja som myslel tu cervenu cestu co od severu obchadza vrch vreteno a da sa na nu dostat asi aj popod viadukt a potom kusok po zltej a odbocit do lava- to som este nesiel ale mozem to skusit

ne mam nieco lepsie- po znacenej je to strme ked ides na koniec dediny pred viaduktom odboc dolava kusok rovno a potom doprava cez maly tunel popod zeleznicou, ked vyjdes drz sa stale dolava, ulicka ma asi 200m a konci polom, hore polom je slaby "chodnicek" napravo je les a nalavo zeleznica po asi 300m je vchod do lesa, maly kopcek v lese a prides na krizovatku lesnych ciest odboc DOLAVA a uz len furt po tej ceste pred ziranmi este prejdes popod lanovku z kamenolomu a potom asfaltkou dole do dediny

Columbia

to fujas...no presne o to mi ide ze kde v tych podhoranoch odbocit. myslim ze by sa dalo ist po zltej ku dlhej skale tam sa napojit na cervenu a odtial do sedlaa pod zibricu a do stitar alebo spod dlhej skaly po cervenej do zirian. no este som tam na biku nebol,bol som par krat pesi ale este ako mlady chalan takze pamäťova stopa s medzerami...

Fujas

no ja to mam prejdene viackrat ale mam mtb... myslim ze aj trek to zvladne cela trasa ma cca 34 km dufam ze nitra-drazovce-podhorany cez les ?! od liecebaku :) a v podhoranoch najst tu odbocku je pre tych co to este nesli dost tazke- nie je oznacena nijako musis o proste poznat...

Pridaj reakciu

Pridaním diskusného príspevku súhlasíte s podmienkami použitia hiking.sk.